تبلیغات
دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیر دولتی فرهنگ (جعفری) - پیشخوان دولت، شاخص ارزیابی دستگاههای اجرائی شد
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1389 | 04:40 ب.ظ | نویسنده : مجتبی جعفری

مشاور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: از امسال (سال 1389)، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در شاخصهای ارزیابی  کلان دستگاههای اجرائی کشور گنجانده شد.

 

وی افزود: دستگاههای اجرائی سالانه توسط این معاونت ارزیابی می شوند و این ارزیابی در حال حاضر با 10 برنامه تحول اداری که برخاسته از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص اصلاح نظام اداری کشور طراح شده انجام می گیرد.

 

طیب افزود: هم اکنون در نخستین محور از ارزیابی دستگاههای اجرائی که به استقرار دولت الکترونیک اختصاص یافته است، شاخصی تحت عنوان راه اندازی پیشخوان دولت در نظر گرفته شده است که بالاترین امتیاز را در این رده به خود اختصاص می دهد که نشانگر اهمیت موضوع برای دولت و وزن پیشخوان دولت در برنامه های تحول اداری کشور است.

وی ادامه داد: در این شاخص، تعداد خدمات واگذار شده در مقابل تعداد خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت مد نظر قرار گرفته است و توسعه کمی پیشخوان دولت که توسط بخش غیردولتی انجام می پذیرد در این ارزیابی امتیازی ندارد و این به مفهوم تاکید بر جنبه نرم افزاری و محتوایی نسبت به جنبه های سخت افزاری و فیزیکی پیشخوان دولت در دستگاههای اجرائی است.

وی افزود: نتایج این ارزیابی پس از دریافت گزارش دستگاههای اجرائی، در سال 1390 منتشر می شود.



  • خرید vpn